Not known Facts About کارشناسی سیار خودرو

Wiki Article

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع کارشناسی های خودرو(بدنه،رنگ و فنی) به صفحه کارشناسی خودرو کارنامه مراجعه نمائید.

صفحه اصلی استاده تماس با متخصصین استاده پیوستن به استاده استاده مگ

متاسفانه گاهی برخی سودجویان با فروش ماشین تصادفی به جای خودرو سالم و یا تغییر و تعویض برخی قطعات یا آپشن های خودرو در پی کلاهبرداری از خریداران معمولی خودرو ها هستند.

تیم کارشناسی کارنامه از افراد خبره و باتجربه تشکیل شده است. کارشناسان کارنامه براساس تخصصی که در برندهای خودرویی دارند، به سرویس‌های کارشناسی اعزام می‌شوند.

قیمت کارشناسی با توجه به قیمت و مدل خودرو تعیین می شود. به نوعی که هزینه کارشناسی خودرو های گران قیمت و شاسی بلند بیشتر از خودرو های مدل پایین می باشد.

خودرو پس از بررسی تما قسمت های خودرو برگه گزارش کارشناسی را تحویل خواهند داد.

خدمات تامین خودرو آزمون کارشناسی خودرو در محل آموزش کارشناسی خودرو کارشناسی رنگ خودرو کارشناسی فنی خودرو پولیش و سرامیک خودرو کاور و بادی فنس خودرو نصب شیشه دودی صفرشویی خودرو سفیر تامین خودرو دسترسی سریع

خدمات کاور و بادی فنس خودرو پولیش و سرامیک خودرو خدمات پولیش خودرو نصب شیشه دودی خودرو گزارش کارشناسی خودرو

کارشناسان ما قسمت های مختلف خودرو مثل : قطعات تعویض شده ، بررسی کردن شاسی ها و بررسی اتاق خودرو را مورد بررسی قرار می دهند.

درخواست کارشناس خودرو درخواست کارشناس خودرو در این مطلب با ما همراه باشید با درخواست کارشناس خودرو . صنعت خودروسازی به سرعت در حال پیشرفت و تحت تأثیر

شرکت تابش خودرو

اشتراک در وارد شدن اطلاع از نظرات جدید دنبال شده

بسته به نوع خودرو و میزان زمان مورد نیاز برای بررسی و بازدید بخش های مختلف خودرو میزان هزینه کارشناسی خودرو مشخص می‌شود.

کارشناس های سیار کارشناس سیار ماشین معمولاً هزینه کمی برای کارشناسی خودرو از شما دریافت می کنند.

Report this wiki page